úterý 10. prosince 2013

Beatrice Devaroux

Nick: Alci
Faceclaim: Padma Lahshmi

VĚK: 414 let 
RASA: čistokrevná vlkodlačice
POSTAVENÍ VE SMEČCE:
delta, přišla nově
30. 12. 2013 - Beta, smečka Faybourne
VZTAHY: matka Anemoon Scales a bývalá milenka Richarda (o obou ale nemá ani ponětí že ještě žijí a že se ve Fay nacházejí), dobrá přítelkyně a spolubydlící Robbieho
PRÁCE: rentiérka (z toho co nakradla manželovi, nyní už nebožtíkovi)

POPIS POSTAVY: 
  Bea je poměrně dost vysoká, zhruba 190 cm. Snědá s čokoládově hnědou pletí a výraznýma očima, mandlového tvaru. Její rty jsou plné a aktraktivní, aby ne, svoje indiánské předky nezapře. Oblékaná chodí podle nálady, ale vždy čistá a upravená, tak aby vynikly její něžně řezané rysy a dlouhé tmavé vlasy. Bea působí jako ledová královna, po zkušenostech co má se nehodlá otevřít nikomu. Její věk to potvrzuje. Není zlá, to v nejmenším, její srdce je čisté , někde pod tím nánosem betonu a štěrku, pod který ho zazdila. Musela, aby přežila, za svými cíli si jde přes mrtvoly a přímo, nemá ráda klikaté cestičky.

POPIS POSTAVY PO PŘEMĚNĚ:
   Její vlk je silný, vysoký a štíhlý, hnědé delší srsti a atletické postavy. Stejně tak jako ona. Pronikavé skoročerné oči má v obou podobách.
HISTORIE POSTAVY:  
   Narodila jsem se jednoho teplého jarního večera ve vlčím indiánském kmeni Cherokiů. Byla jsem dcerou náčelníka. Moje dětství byl šťastné, šťastnější ani nemohlo být. Život v týpý, prérie a volnost, svoboda, nespoutanost. To ale trvalo jen krátce. poté co Kolumbus objevil Ameriku nastaly indiánům krušné časy. Náš kmen se držel po mnoho let i díky našemu vlkodlačímu původu. Dokázal se bránit ale ruka padla i na něj. Dostali jsme ale na vybranou. Jeden z významných aristokratických rodů byl taktéž silnou vlkodlačí linií a jeden z jejich potomků zastával vysoký post v Bílém Domě. Tak se stalo , že jsem byla provdána za Roberta Smithe. Jednoho z nejvlivnějších mužů Ameriky. Byla jsem spoutána, odvezena a zotročena v městských šatech a luxusu, který by mi , kterákoliv jiná žena záviděla,a také že záviděla. Několikrát jsem čelila pokusům o vraždu, ach kdyby jen chuděrky věděly, že se moje tělo léčí a v té době nikoho nenapadlo zvolit stříbro. Což bylo moje štěstí i moje prokletí. Skoro jsem doufala, že se to někdy podaří a budu mít konečně klid. Můj manžel nebyl zlý, jen byl klasický Američan, prosazoval svoje principy, byl to katolík a silný puritán. Neměli jsme si co říct, a tak jsme přečkávali staletí jeden vedle druhého a splodili několik generací. Během staletí moje srdce tvrdlo až nebylo schopné ničeho, žádného citu ani emoce, jen jsem žila a sledovala roky jak běhají kolem. Samozřejmě , že jsem byla stále žena a frekvence katolického sexu na příděl mi nestačila. Utápěla jsem svou samotu v milencích, které jsem nepočítala. Bylo jich možná desítky, stovky snad ne. Rozepíšu se jen o jednom, byl to voják, vrátil se z Bosny myslím, byl to přelom roku 1995–1996. V té době jsme s mužem, žili v Anglii pod zastupováním oceláren z Liverpoolu. Padl mi do spárů snadno. Vnadná krásná snědá a exotická, kdo by odolal paničce z vysokých kruhů, nikdo tak ani Richard ne, tedy myslím že se tak jmenoval, nebo to byl Roman? Ach ne myslím že Richard. A důvod proč o něm píšu? Scházeli jsme se často a neopatrně, proto se stalo, že jsem otěhotněla, nebylo těžké svést to na Roberta, ale vždy jsem věděla, že Anemoon nebyla jeho a brala to jako malou satisfakci a rebélii proti němu. Ale díky mojí povaze se Moon dostávalo pramálo mateřské lásky, bolelo mě to ale nebyla jsem jí schopná, vyrostla do věku patnácti, měla se provdat za otcova přítele z Anglie. Jednoho dne zmizela a našlo se jen zohavené tělo. Zemřela mladá a kdybych neměla srdce už zlomené, zlomilo by se novu, tehdy jsem prolila pár slz po několika staletí, ale život šel dál. Od té doby jsem už ale věděla že to dál nevydržím. Sedla jsem si na postel a sledovala Roberta, byl spokojený ve svém malém světě s ženou kterou ukazoval. prázdná iluze dokonalosti. Tehdy jsem vzala svou dýku a proklála mu srdce. Ani nevydechl, byl na místě mrtvý. Sebrala jsem kufr peněz a utekla do města, o kterém jsem slyšela, že je vlčí komunitou. Tak přicházím do Fay…


Žádné komentáře:

Okomentovat